זיוף שיכתוב מחיקה העלמה צנזורה – כל אלה מאפיינים את העוסקים בהיסטוריה

לפני שבועות מספר הצטרפתי
לקבוצת פייסבוק העוסקת ב”נוסטלגיה טבריינית”
היו לי אפשרויות להצטרף בעבר לקבוצות דומות
אולם קבוצה זו נראתה לי אותנטית
מנוהלת ע”י מורה באחד מתיכוני העיר טבריה
שלפי דבריו קיבץ מארכיון ביה”ס
אוסף נכבד של תמונות מעברה המפואר של עיה”ק טבריה

כפי שאכן נוכחתי בעוברי על אוסף תמונות הקבוצה
בו גיליתי תמונות שלא ראיתי מעודי
ותאמינו לי?
ראיתי הרבה תמונות של טבריה.

שמחתי

יתרה מזאת
גיליתי שיש בקבוצה מספר סיפורים נחשב
שבכל פוסט שלו הוא חותם כך
“שאל את חיים חצב יספר לך”
שמחה כפולה ומכופלת
שהרי אנכי הקטן שש על כל בדל פרט הקשור בהיסטוריה
של ארץ ישראל בכלל ושל טבריה בפרט
בטח לאור שורשי העמוקים הנעוצים בזכות אבותי
בכל ארץ הגליל בכלל
ובעיה”ק טבריה בפרטי פרטים….

צפיתי מעט זמן בדרך התנהלות הקבוצה מבלי להתערב
ואכן זכיתי להתמוגג על וותיקי טבריה שצצו לאט לאט
כאשר טעם עצי הדומים כבר עלה בפי
וריח טיגון מושטים
באפי


לאחר זמן
החלטתי שהנה הגיע הזמן וגם ציוץ קטן ממני לא יזיק
העלתי פוסט פתיחה תמים למדי
בו ציינתי
מי אני ומי משפחתי
ועוד הבעתי פליאתי על שלא ניתקלתי
בסיפורי ‘מספר הסיפורים’ הנ”ל
באזכור קלוש של סבי ע”ה בצלאל מראד “אבו נסים”
שהיה אחת מהדמויות המוכרות יותר
בעיה”ק טבריה

כל שכן של גיסיו גיבורי התהילה ממשפחת עבו המהוללה
שרוב אבני היסוד בעיר טבריה בנויות מניצוץ שלהם.

אברהם עבו                                            נחום עבו ממקימי צהל
מחולית מחסלי הנאצים הראשונה של המוסד

סברתי לתומי
שבשל חוסר תשומת לב מצדי לא צדה עיני
את אותם מקומות
בהם מזכיר אותם “מספר הסיפורים” הנ”ל

לא העלתי על דעתי כלל וכלל
שזה המספר הנ”ל יעמיד פנים למחרת פרסום הפוסט הזה שלי
שאינו יודע כלל
במי מדובר….?!
שמספר סיפורים טברייאני שמתיימר לדעת כל פרט
לא יכיר את “אבו נסים”…?

חה

הרי ממה נפשך?
אם מספר סיפורי טבריה הנך
ואינך מכיר את הנפשות הפועלות
אז כלך לך מדרך זו להתיימר להיות מה שאינך
הלא כן?

ועוד
אם באמת מכיר הנך את גודל חלקם של סבי וגיסיו
מדוע הנך מעלים חלקם הרב מסיפורך
ובוחר לך דרך צרה לתאר בה את דברי ימיה
של עיר ואם בישראל

ולא סתם עיר
עיר קודש השניה בקדושתה אחר ירושלים תוב”ב
שאת כל מעשה תוקפם וגבורתם של קדושי טבריה לדורותם
לא מכיר ולא יודע ולא מתעניין בם
זה ‘מספר הסיפורים’

אלא יותר מנציח הוא בנות ישראל על מגלשי סקי
מעורטלות
גולשות על גלי הכנרת עם דגלי ההפקר.
ועוד
ושאר דמויות רובן ממוצא אשכנזי
וזאת לא באקראי ובתום לב…..

ועוד יותר מזה –
ניחא – אם לא היינו
בני העיר הזאת
מושרשים בתוך אדמתה ובנוף דמותה
ממש כמו הכנרת
היה יכול זה השיכנזי הזה
למכור לי את הלוקשים שלו
אבל עלינא ??


הואיל והבעתי את תמיהתי בקול רם כפי שאני רגיל לעשות
מצאתי מולי חצוף עז פנים שמדבר יפה בפרהסיה
אבל שלח בי לשון של ערסים בפרטי
שלא רק שמכיר ויודע במי מדובר
אלא אף נסה לשוות לדמותו של סבי ע”ה
מראה שלילי
במוצאו “סיפור רצח” לפי דבריו
שסבי היה עצור בגללו בכלא עכו כחשוד
ברציחתם של 3 בני אדם
מכפר ליד מנחמיה.
נשמע נורא הא ??

רצח !!

אחד מסיפורי הגבורה של אותו זמן
שנעצרו בגללו 8 מכל מפקדי ומנהיגי הגליל
באותה תקופה
וסבי ע”ה היה הראשון ששוחרר
מידי הבריטים
מחוסר ראיות למעורבות.

סיפור רצח עאלק.
זה מה שמצא הפזבנג הזה…

מיד לאחר שגילה הזייפן הזה את נחת זרועי הוירטואלית
בה פשטתי את עורו השכנזי מעליו
והצגתי אותו ערום ועריה מול השמש הטבריינית
בהודיעי לכל מי שצריך
שזה האיש כך מוציא דיבה רעה ומסלף ומוציא מהקשר
בכוונה לפגוע בדמות של אחד מיסודותיה של טבריה עיה”ק
נאלם הלה, ונעלם במידת מה,
לתוך חשכת העלבון כביכול
אולם הבטחתי לו שבזאת רק התחיל הסיפור.

ואכן מאז עברו כמה שבועות בהם אני
עוקב אחר הבליין ד’לשמאטה הזה
ומשתומם מהריקנות הרדודה לא רק של האיש הזה
אלא אף לרבים שמריעים לו הידד
על כל נפיחה חדשה שלו

חבורות של
“מוטציות בן גוריון”
אני קורא להם….

דורות שבנויים מיסוד יהודי עתיק
שנמחה כמעט לחלוטין
ונותרה בהם לחלוחית
הקשורה קשר קלוש לשורשם
המחייבם לזכור את
בית אבא
עם ריחות השבת ובתי הכנסת
שבנונשאלנטיות מפאיניקית עתיקה [כמה עתיק זה יכול להיות?]
הם מדברים על הסמלים הפאגנים הפרימיטיבים
של אבותיהם
שלפי סברתם יותר קרובים
לקוף האבולוציוני
לו הם סוגדים
עם תארי השכלה מפוברקים
יושבים מתנשאים במגדלי השן שבנו להם אבותם
בדם נפשם
ומזלזלים ב”ממלאי בתי הכנסת, מנשקי המזוזות,
והמשתטחים על מונומנטים עתיקים שנחשבים
“קברי צדיקים”
בדיוק כפי שתכנן אותו בונה חופשי
שנתפס כאן כ”משיח”
הוא בן גוריון שר”י
שיצר את השבלונה לזן בני האדם
שרקחו כאן המפלצות הציוניות הראשונות
שעכשיו מתבררת
באופן די קלוש מידת מפלצתיותם
עם 
סיפורי ילדי תימן
וילדי הגזזת,
ושאר תיבת הפנדורה ההולכת ונפתחת
וחושפת את פרצוף השטן של “מקימי המדינה” הדגולים
שאלו המוטציות – תוצרתם – סוגדים להם עד עצם היום
כעבדים נרצעים.

אני מסוגל לחלוטין להבין את צערם על כך
שטבריה שמאז ומקדם הייתה עיר קודש
חוזרת למקורה
ובכך גורמת להם געגועים לימים
בהם היה אפשר בלילה אחד לצוד
כמה תיירות מסקנדינביה או מאירופה שהפכו את העיר
ממש כעצת בלעם לבית בושת אחד גדול
כשבליינים מתל אביב והמרכז החזיקו כאן
דירות “נופש” כדי לבצע בהן את זממם,
כאשר כל העיר הייתה מלאה
בדיסקוטקים בטיילת ובעוד מקומות
בטבריה של שנות ה 60 – 70
תוצאה מחייבת של שנות החינוך הראשונות של שלטון
אלו שרצו לראות את “השודד העברי הראשון
ואת הזונה העבריה הראשונה”

שזה באמת חסר להרבה מדורות הטבריינים שרואים
איך טבריה החליפה את פניה בעשורים האחרונים
וחוזרת להיות אבן שואבת לבני ישראל
המחזירים לה את עטרת הקודש לה היא ראויה
ועל זה יצא קצפם
ולכן הם מוכנים להריע לסוג כזה
של ‘מספר סיפורים’ שמגיע עם ארכיון תמונות
וסיפורי עגבים שונים ומשונים
ולגדלו ולפרסמו.

ובכן כדי לתת לכם טעימה
הגם שאני ממש סולד ממופעו של הליצן הלה
אני מביא לכם את מה שהוא מכנה

“סיפורי טבריה”

כחוט השני בסיפוריו עוברת נימה מזלזלת
בכל קודשי ישראל
כשבהפקרות מדבר על גדולי ישראל כמו
רבי מאיר בעל הנס – והרמב”ם זיע”א

כאילו היו חברים במחלקה שלו בפלמ”ח
ואכלו היישר מהמסטינג הדלוח שלו.
ומחרים מחזיקים אתו
אלו מאותם מוטציות שאבותיהם התרפקו
באהבה רבה על קברי הצדיקים
בתחינה לבורא עולם
שיזכה את ילדיהם להיות
יהודים טובים….

מה שהכי מרתיח אותי בסיפור הזה
שאחד כזה

שבעצם מה שמעניין אותו בכל הסיפור
זה פרנסה
מסוגל עם סוג ההתבוננות הרדוד שלו
[והוא משתמש בחומרים אוטנתיים הנגישים לו באופן לא ברור]
להשאיר חותם תדמיתי די מגעיל
על העיר טבריה
בתקופות עליהם הוא מדבר,
הוא מתיימר גם להסביר
מציאות ואווירה בטבריה גם במאות קודמות
ובדרך כלל – מוציא לעז על העיר באופן מזלזל ביותר.
אני יכול להבטיח לכם
האיש הזה לא מייצג אפילו גרגיר אחד
ממה שחופנת העיר הקדושה והאהובה הזו בחובה.

כל זאת אני מביא לכם רק כהקדמה לסיפור שהתגלה לי בעקבות כך
והרי הוא לפניכם
הואיל וידועים לי פרטים רבים מסיפורי ארץ ישראל בכלל
ובפרט בגליל
הן מסיפורים ששמעתי מסבי ע”ה והן מסבתי ע”ה
ומכל אחיה ואחיותיה
אני יודע מכלי ראשון פרטים מדוייקים.
העיסוק עם הקבוצה הטבריינית, והאפשרות המזעזעת
שנגלתה לי לפיה –
כל מיני הפועלים מטעם עצמם,
או בשליחות מאן דהוא
יוצרים מצב שכל ההיסטוריה של קום המדינה
תשוכתב על ידי בני בליעל – שימחקו פרקים שלמים
ויבליטו חלקם של בני בליעל כמותם
זעזעה אותי לגמרי.

מה עוד שאני עוקב מזה כמה שנים
אחר פרסומיו של ד”ר אורי מילשטיין
שמוכיח בעליל איך מיתוסים שנחשבים
נכסי צאן ברזל
אינם אלא המצאה מזוייפת של בעלי אינטרסים למיניהם
שבזדון עסקו – ועדיין
בשיכתוב ההיסטוריה והמצאת פרקים שלמים
שלא היו ולא נבראו
על מנת לסדר הכל באופן שיעלה בידם
להונות את הדורות הבאים.

אשר על כן
ישבתי וכתבתי את הפוסט שאביא לפניכם כאן
בו פרטתי דוגמא מפורטת
של שיכתוב סילוף וזיוף כזה
הברור לי
מעל לכל ספק
הואיל ובכל האתרים הממשלתיים ובכל הארכיונים
ובכל מקום המצוי לכל אדם
הוברר לי שנעשתה כאן עוולה
שהיא ממש
פשע !!

כתבתי פוסט ופרסמתי אותו בקבוצה הנ”ל
זה היה בשעה 2 בלילה אור ל ט”ו סיון התשע”ו
למחרת בבוקר בשעה 7:30
קיבלתי הודעה לפרטי ממנהל הקבוצה…..

[אדם חביב למדי שהסכמתי אתו שם
אע”פ שרבי אליהו עבו ע”ה וכל בניו ובנותיו
הם אבן יסוד טבריינית בלתי ניתנת לערעור
אבל אני לא אוהב ויכוחים מיותרים
מה עוד שהנה אני מספר את זה כאן…]

….שהפוסט נמחק בשל חוסר קשר לעניין טבריה
הואיל והוא מדבר על סג’רה….

ובכן קוראי החביבים
אתם תקראו את הפוסט שנמחק – כאן
הואיל ואני תמיד מתעד דברים שאני כותב
ותצטרכו להבין איך השיטה פועלת.
הנה הפוסט לפניכם:
אני נמצא באמצע מחקר רציני
המתייחס לשכתוב היסטוריה מגמתי
המזייף לחלוטין עובדות יסודיות
מהמון תחומים הנוגעים ליסוד מדינת ישראל
לתקופה שלפני ואחרי קום המדינה
אני מזועזע מהשקרים שאני מגלה
מתנוססים בריש גלי כאמיתויות היסטוריות
המוחקות זכויותיהם של רבים מאלו שמגיע להם
ומאדירות רבים מאלו
שיריקה לא הייתי מורח על פרצופם.

בדרך כלל אני מתכוון
לכל דורות העליה האשכנזית
מול יהודי ארץ ישראל הצברים לדורותם
שהיו כאן ומסרו את נפשם ובתמימותם
מסרו את מושכות ההנהגה
לזרע המרעים מכנופיות הכופרים
מתועבי התרבות הקלוקלת שהרסה
כל חלקה טובה מבני ישראל.

חלק מהממצאים שלי הולכים ונאספים בבלוג
שאני כותב בתפוז. [כאן כמובן]
אני מקווה שאצליח לאסוף מספיק חומר מקורי
לפני שכנופיות הזייפנים הללו ימחקו כל זכר
וישמידו כל בדל מידע שיאפשר לחשוף
את תרמיתם הגדולה.

רוצים דוגמא?

את היסודות להקמת חוות סג’רה בגליל
תקעו הסבא רבה שלי
ר’ אליהו עבו – ובן דודו – ר’ שלמה עבו נ”ע


רבי אליהו עבו נ”ע                 ————–          שלמה אל-כייל עבו נ”ע
בתמונות הסבא רבה שלי ר’ אליהו עבו ז”ל מימין
 ושלמה אלכייאל עבו ז”ל משמאל גיבור ישראל שכל ערביי הגליל רעדו ממנו.

[וכשאני אומר סג’רה אני מתכוון לחוות סג’רה המקורית
מה שקוראים היום חורבות הכפר הערבי סג’רה,
לא מה שבנו ישראל ומניה שוחט
עם כת ה”דוחובורים” גויים רוסיים חביבים שיובאו לכאן]


הם החלו את עבודתם באזור מלא ערבים,
כאשר בימים עיבדו את האדמה
ובלילות שמרו
עם סוסתיהם ונשק שהיה ברשותם,
כל בניו ובנותיו של ר’ אליהו עבו ז”ל
המוכרים לוותיקי טבריה חוץ מדוד הקטן מילדיו
שנולד כבר בטבריה
נולדו בסג’רה
מכלוף, אברהם, שמעון, נחום, אסתר, שרה [סבתי]
מסעודה, שמחה, ועליזה, כולם נולדו בסג’רה.
ת.נ.צ.ב.ה.

רבים המקרים בהם היו מעורבים בקרבות
עם שודדים ערבים שניסו הן לגנוב והן לרצוח,
תמיד ברוך ה’ ידם הייתה על העליונה
אבל לא ניצלו מפגיעות וידוע המקרה בו מכלוף הבכור
נורה מן המארב ונפצע קשה.

אני מדבר על תקופה בה
בן גוריון היה עדיין בחור צעיר
שרק מתכנן לעלות לארץ ישראל
ומשתלם בדת השבתאים ימ”ש בדונמה הטורקית
שרוב חבריה חברים בכת המייסונים הבונים החופשיים.

לעומתו – אלכסנדר זייד
שכל הויקיפדיה ואתרי הממשלה השונים
והמגמתיים מספרים לעם ישראל
שהוא הקים את אגודת השומר
ואת בר גיורא
שזו הייתה חבורת ה”דוחובורים”
איכרים גויים רוסים שיובאו לעבד את האדמה

מיתוסים לעוסים
המיוחסים לו ולשאר האשכנזים בני העליה
שהגיעו לכאן כמעט 20 שנה
אחרי שחוות סג’רה הוקמה ותופעלה
ונשמרה על ידי סבי ובניו
ובן דודו הנ”ל,
ובכן – כל זאת –
כאשר היה עדיין זה אלכסנדר זייד
מדבר רוסית עם אמו הסובותניקית בסיביר
ולאחר מכן עם אמו החורגת בווילנה.

כשהגיע זייד לאזור הגליל קיבל את פניו
סבי ע”ה אליהו עבו נ”ע
יחד עם בן דודו שלמה עבו אלכייאל [הרוכב] ע”ה
שקיבל את שמו ככינוי של כבוד [אלכייאל-הרוכב]
מכל השייכים והמוכתרים הערבים
בכל אזור הגליל העליון והתחתון
שידעו לכבד
את אומץ רוחו ואת מיומנות הלוחם שלו
שהתבטאה
ברכיבתו האצילה, חמוש עם נשקו,
על סוסות שקיבל במתנה
ממכבדיו מקרב השייכים
אפילו מעבר הירדן שלשם יצא שמעו.


שלמה עבו אלכייאל – בצד ימין בזמן בו היה אחראי השמירה על בנק אנגלו-פלסטין בטבריה.

שני גיבורים יהודים אלו היו ידועים שנים באזור הגליל
כשומרים – ואיכרים יהודים שכל הסביבה רעדה מהם.

תחפשו אזכור לשמם בכל מעשה סג’רה
והקמת אגודת השומר ??
נאדה.

המסלפים המזייפים המגמתיים משמידים כל חלקה טובה.
את זה אני עובד לתקן.
יקח מה שיקח בסוף נגיע
בנתיים תזכרו שסיפרתי לכם על זה….

לזכר זייד יש סוס ברזל ענק באחת מכיכרות כפר תבור


לזכר סבותי ואבות אבותי שקיבלו את בן גוריון
ולימדו אותו איך לעבוד את אדמת הגליל
שקיבלו את זייד ולימדו אותו איך להתנהל מול הערבים
אין – לא רק רחוב – הקרוי על שמם, אפילו אזכור קלוש
במסמכים רשמיים של מדינת ישראל .
גועל נפש.

אבל הבטחה !! בע”ה ואי”ה אני אתקן זאת
על אפם וחמתם של המזייפים.

&&&

בשולי הדברים אספר לכם,
לשלמה אלכייאל
לא היו ילדים מאשתו הראשונה סעדה ע”ה

והוא ביקש מידי בן דודו ר’ אליהו עבו
את ידה של בתו הגדולה
אסתר ע”ה

כדי שישאר לו זכר,

אמנם הסכים ר’ אליהו עבו,
והחתונה נערכה,
כאשר סעדה אשתו הראשונה של שלמה אלכייאל
מטפלת בכלה הצעירה
ובילדיה שנולדו לה על ברכיה,
שרבים מכם הטבריינים מכירים היטב
אחד מבניה הוא שמואל עבו הי”ו מכיבוי אש,
ואחת מבנותיה
היא עליזה ע”ה שהתחתנה עם דודה,
אח אמה,
אברהם עבו ע”ה,

שאת זמיר עבו הי”ו בנם היקר
רבים מכירים ממסעדת “יער האורן” בדונה גרציה….

2 מחשבות על “זיוף שיכתוב מחיקה העלמה צנזורה – כל אלה מאפיינים את העוסקים בהיסטוריה”

כתוב/כתבי תגובה