למושג מלכות בו אנו עסוקים.
להשליט סדר ולקבוע את חיי הפרט\אזרח
מכוח שלטונם שניתן בידם
שקובעת התאגדות זו של פרטים כדי
להעמיד את סדר החיים הציבורי הכלכלי והחברתי,
להשפיע על האופן שבו יסדרו הפרטים \ האזרחים
מלכות היא הכח המאחד,
לא אחדות של פשרה או של ויתור,
הראוי לו באמת מצד עצמו,
ומעמידה את כל הכוחות באופן שיחד הם מעמידים עולם מלא.
מלכות היא היכולת האידאלית לתת לכל כח וכח את תפקידו.
כך מסביר המהר”ל גם את האיסור על המלך להרבות לו נשים
ולהרבות כסף זהב וסוסים.
המעמיד את סדר האומה מצד אחדותה,
ולכן כל מה שתלוי בריבוי
שהוא יציאה מנקודת האחדות
אסור למלך.
כך היא מופיעה בארץ.
המלך מעמיד אל נכון את השבט, הקהילה, ואת היחיד.
את פרטי כללות המציאות בכללותה ובפרטיה,
מלכותא דרקיעא מעניקה חיים, ייעוד ומגמה,
על כל ההבדל שבהן,
דומות.
לכל שר תפקיד משלו,
אבל המלך מצווה שלא לעשות מלאכה לפני נתיניו
הואיל ואמנם
וכל סמכותם לפעול מגיעה מצד רצונו היוצא מכוח אל הפועל
אשר על כן הוא עצמו מצווה שלא יפעל בפועל דבר
אלא לפקח על דרכי הוצאת רצונו מכוח אל הפועל.
תרגום
קל להבין
לכל אדם בהיותו נברא יחידי בעולם כפי שהזכרנו לעיל
יש בחינת מלכות
יש המולך בביתו, יש בשכונתו, יש בעירו, וכו’.
כאשר כל הפרטים מפקידים בידי פרט אחד מהם
את כל בחינת המלכות שבידם
הרי שאותו פרט הגם שאין לו מעצמו אלא בחינת המלכות של הפרט
הרי שמעצם הפקדת כל חלקי המלכות של כלל הפרטים
הרי נעשה הוא מלך על כל הפרטים.
למלך זה יש איפיונים ברורים על מנת שמלכותו
תיכון על פי חוקי התורה על מנת לגלם את היעוד ההיסטורי
של בני ישראל על פי הפורמט המובא בדברי נביאי וחכמי ישראל
כמפורט להלן
מינוי מלך לישראל.
משנה תורה להרמב”ם ספר שופטים הלכות מלכים ומלחמות
למנות להם מלך שנאמר
“אותי שלח ה` למשוחך למלך . . .
לבניין הבית, שנאמר
וה` הניח לו מסביב, מכל אויביו.
ויאמר המלך,
למה לא רצה הקדוש ברוך הוא כששאלו מלך משמואל?
לפי ששאלו בתרעומת, ולא שאלו לקיים המצוה,
ישנם יהודים שידוע בוודאות
הבונים את חברת בני ישראל נכון להיום
מגיעים לדעה אחת ומסכימים על דרך אחת
דעה אחת = מקבלים עול מלכות שמים
דרך אחת = הולכים בדרך תורת משה. איי, איך עושים דבר שכזה בדורות אלו ששלטון כת השטן
לא רק שעקר את יהדותו אלא אף הפך דורות רבים לשונאי ישראל ותורת משה
ולא זו אף זו כל שדרות השלטון מופקדים בידי
אנשי כת השטן המשליטים ואוכפים דרכי תרבותם הקלוקלת
על עם הקודש
שזהו פשע לא רק נגד בני ישראל
אלא נגד כלל האנושות. וד”ל.משנתי מוכרת וידועה ופזורה ושזורה במאות מאמרים
הקלטות של שידורי רדיו וטלוויזיה, ושיעורי וידאו ביוטיוב.
מרגע שקיבלה את המלכות מידי אחיה ינאי המלך
הצליחה שלוציון המלכה לנקות את כל ארץ ישראל
מבמות העבודה זרה [תרבות החטאים]
תוך 9 שנים בלבד !!
בכוח מלכותה החכמה ובצו המלכות הנתון בידה
השיבה שלומציון המלכה תוך חישוב מסלול מחדש לכלל ישראל
את האומה כולה אל יעודה
והשקט והשלום היו מנת חלקם של בני דורה
מתוך שגשוג ורווחה.
ברור לי שמהלך שכזה מחייב את כינוסם של בני ישראל
לדעה והסכמה אחת
שזו עבודתו של מרדכי היהודי כפי שציותה אותו אסתר
לך כנוס את כל היהודים.
אלא ששאלת השאלות היא
איך הבריונים השולטים נכון להיום יתנו לדבר כזה להתרחש?
ובכן אני לא שואל אותם
הואיל
וברור לעין שכנופיית השלטון אינה מחוברת אל דרך בני ישראל
על פי אמונת אבותינו ומורשתם
והואיל
וכל שימושם בשם ‘ישראל’ או בתורת ישראל וסמליה
הוא רק מן הפה אל החוץ ומשמש להם ככסות שפתיים
על מנת להמשיך ולהונות את עם הקודש כביכול מדובר ב”ישראל”
והואיל
ו 70 שנה מאז קמה מדינת ישראל
שלטון הכנופיה רק עוקר יהדות ויהודים מארץ ישראל
וההרס והנזק שגרמו אלו בזמן שלטונם הקצר יחסית
גדול בהרבה מכל מה שהזיקו מאות שנים בגלות תחת שלטון הגויים
בעם הקודש
והואיל
ומהלך “גדולי התורה” מדורות אלו להשתתף עמם
הוכח כטעות איומה ונוראה
עד כדי כך שרבים מבני התורה נבלעו לתוך שטף המים הזדונים
של שלטונם הרע של כנופיות הערב רב
ודבקו בתרבותם הקלוקלת שהפילה חללים רבים
משלומי אמוני ישראל
מה עוד ששותפותם של “גדולי ישראל” אלו
מהווה הכשר כביכול לשלטונם של פושעים בני בליעל
שזו הוספת חטא על פשע
וכל קלונם של ישראל בעת הזו תלויה בקולרם.
אשר על כן
הצעתי המפורטת כוללת ראשי פרקים לדרך התארגנות
שתחלץ את עגלת בני ישראל מן הבוץ אליו שקעה.
על מנת להיבדל מכנופיה שולטת זו
חייבים ליצור קורת גג לבני ישראל אליה יכונס
כל הרוצה להישאר לבוש בלבושי אמונת בני ישראל
על פי הדרך שהיתוו לנו אבותינו היא דרך
תורת משה
נכון להיום העולם היהודי החי על פי תורה מפורד ומנוי
על פי זרמיו הרבים תחת הנהגתם של אלפי בתי דין תורניים
על מנת ליצור קורת גג אחת
חייבים !
להקים בית דין אחד לכלל ישראל היושב בארץ ישראל
ולמנות נשיא בראשו
כל בתי הדינים בכל העולם היהודי יקבלו את פסיקתו המחייבת
של נשיא בית הדין הגדול
בית הדין הגדול יפעל בענייני האומה וכל עניין הקשור
לכלל ישראל ידון בבית הדין הגדול
ופסיקתו תהא הכרעה לכלל ישראל.
הבחירה תהא נתונה לכל בר ישראל מכל מצב רוחני שהוא
להיכנס ולהימנות עם החוסים תחת בית הדין הגדול
מהלך זה יצור מודל שיהא דומה להתנהלות בני ישראל
כשיצאו לגלות בבל
שם היה בית דין הפוסק הלכה לבני ישראל
שעובד בצמוד לריש גלותא [ראש הגלות]
נשיא מזרע דוד המלך
שיחד עם בית הדין הזה ניהלו את כל ענייני בני ישראל
אל מול שלטונות הבבלים.
גם בדורונו יש בני ישראל מזרע דוד המלך
בית הדין הגדול בשיתוף עם בני ישראל בעת הזו
יבחרו מביניהם אחד המתאים להנהיג
וימנו אותו לנשיא הגולה החונה בארץ ישראל.
המהלך הנ”ל יפקיע מיד
כל משמעות מניסיון כנופיית השלטון במדינת ישראל
להשתמש עוד בשם “ישראל” ובסמלי תורת ישראל
מי שיבחר להמשיך עם שלטונם של אלו
ישלם בסופו של יום את תוצאות בחירתו
לכשתבוא גאולת ישראל המובטחת.
גם מבין אלו המחשיבים עצמם כרגע “חילונים”
ואז לאחר ביסוס ה”גלות החונה בארץ ישראל”
מבלי להלחם כלל יפול שלטונם של כופרים אלו.
במהרה בימינו אמן.
כולל מאלה שהיום מכהנים בתפקידים בסנהדרין שהוקמה זה לא מכבר!
שיפסוק הלכות ציבור המחייבות את כלל היהודים בארץ ובעולם,
אזי היום היה מצבינו שפיר לאין ערוך
הן במיגזר של שומרי התורה והן במיגזר ה”חילוני”,
אצטרך למלא שלושה עמודים אלקטרונים מלאים בכתב קטן וצפוף !
וימנו נשיא בראשם, ומרגע זה ואילך כל בית דין ברחבי העולם היהודי
יהא כפוף לבית דין זה.
המדובר הוא בפסיקה בהילכות ציבור בלבד, דהיינו,
(אשכנזים – ספרדים -איטליאנו- תימנים, וכו`)
ימשיכו לנהוג נהרא, נהרא, ופשטיא, כל אחד עם מנהגיו מבית אבא,
אולם כאשר הדבר נוגע לתקנת החברה בזמן הזה,
אזי יקום בית דין אחד לישראל שפסיקתו תחייב את כלל ישראל.
אני יכול לקבוע נחרצות, שמהלך כזה לא יקרה בשום פנים ואופן
ע”י אלו שאמורים לבצע אותו, קרי “גדולי ישראל בדור ופוסקיו”,
מרוסק גם הוא.
משם לא תצמח ישועה.
לא מפלגות חדשות, לא “פוליטיקה נקיה”, וכל שאר ירקות,
של מזוייפים הממשיכים את ההונאה הגדולה
מחשבה 1 על “מלך לישראל עכשיו ! את מדינת ישראל בפורמט כת השטן צריך לפרק.”