הכותרות הקוראות לא לנסוע יותר לאומן אלא לבוא לקיבוץ של ה”סבא” בירושלים.

קודם כל בעניין תמונת הנושא לרשומה – המילה “שקר” מתייחסת למילים “המלך המשיח האמיתי”
והמסר הסמוי לכך שאין עניין יותר לנסוע לאומן אלא עיקר עניין ראש השנה הוא בירושלים
בקבר ר’ ישראל בער אודסר המכונה “הסבא”.
לשני עניינים אלו מכוונת המילה – “שקר“.

אין בדברים המובאים להלן לעורר פולמוס, וגם איני מדבר למי שהדברים אינם נוגעים לו

רק מחמת שפנו אלי כמה אנשים בפרטי אבהיר:

עוד לפני שנפתחה הדרך לאומן, זכיתי להסתופף יחד עם חסידי ברסלב מכל העולם בבית הכנסת הגדול ד’חסידי ברסלב ירושלים בקיבוץ הקדוש על ימי ראש השנה.

משנפתחה הדרך לאומן, ציווה רבי לוי יצחק זצ”ל את הרב שכטר שליט”א שישאר בירושלים כדי שאלו שאין באפשרותם לממן הנסיעה לאומן או מכל כורח אחר יצטרכו להשאר בארץ, ולכן רצה רבי לוי יצחק זצ”ל שיהיה מקום כינוס וקיבוץ גם בירושלים.

יש קיבוץ גם במירון אצל רבי שמעון בר יוחאי של חסידי ברסלב מצפון הארץ שעושים יחד ימי ראש השנה מאחר ולא עלתה בידם להגיע לאומן.

על אלה לא דיברתי את דברי [במקום שדיברתי אותם]. וזה ברור לחלוטין למי שדעת בקודקודו.

על מי כן דיברתי, ואני חוזר ואומר שהם נשמות ערב רב עמלק מהחולקים על צדיק האמת,

אנשי המלך האכזר הס”מ וגונדה דילה, אלו שזה מקרוב באו,

ובלהג בזוי כאשר קצף בזוויות פיהם אומרים:

נגמר עניין רבי נחמן מאומן עכשיו יש סבא בירושלים.

הבל יפצה פיהם חבורת מטורפים זבי חוטם שקש בקודקודם במקרה הטוב

ובמקרה הרע אנשי דלא מעלי מזידים לחלוק על דרך רבנו הקדוש, ותורתו הקדושה.

מאלו צריך להתנער ולנדותם, ולא להיות במחיצתם כלל !!!

ועליהם ורק עליהם דיברתי.

את ר’ ישראל בער אודסר [“הסבא”] הכרתי, הוא לא היה שונה מכל חסיד ברסלב אחר בתקופתו, אם היו מחברים ספר על כל אחד מעובדי השם בדורו אז לכל ספר שכזה היו נעשים חסידים שוטים דוגמת אלו, המחקים את דיבורו, לבושו והנהגותיו.

זכה וקיבץ בימי חייו ממון אע”פ שחי בעניות גדולה והוריש את ממונו כצווי רבי נתן לטובת הפצת ספרי רבי נחמן מברסלב, זיכה את דורנו בהפצה אדירת היקפים של ספרי רבנו,

וגם זאת בזכות רבי עמרם הורביץ נ”ע שכל עניין הנ נח הופץ בעטיו, ויצא מכלל שליטה עוד בחייו של ר’ עמרם הורביץ נ”ע, כאשר וודאי לי משיחות עם ר’ עמרם שכבר בתחילת הדרך בה הוקמו צוותות הסבאנות הבין שכמה מההנהגות יגרמו לסטיות ובלבולים גדולים, אולם לא היה לו את הכח לשנות אחרי שהעסק יצא מכלל שליטה שלו, ויש לי סברות לגבי הסתלקותו יחסית בגיל לא מבוגר שקשורים בצער שהיה לו מההתפתחויות הללו. הסברות שלי מבוססות על שיחות ארוכות מאד שניהלתי אתו בימים הראשונים של הקמת הקרן, ולאחר מכן כאשר החל עניין הסבאנות לתפוס תאוצה.

אני הייתי מראשוני המפיצים של הקרן[אפשר לברר זאת עם בניו של עמרם הורביץ נ”ע]

את המשאית הראשונה של הקרן [איסוזו] קיבלתי לידי עם מערכת שמע מכובדת

וכך עברתי כמעט את כל הארץ שנתיים ימים לבד [!!]

בכיכרות, בשבוע הספר , בצמתים, בבתים, כך סללתי את הדרך ל”חבורות המפיצים”

עליהם דיברתי עם ר’ עמרם, כשבנינו את תוכנית ההפצה.

לדאבוני, וכידוע ר’ עמרם היה איש שקל מאד לשכנע אותו לעשות דברים

וכך לאט לאט בשל רצונו לראות את ההפצה גדלה הוא לא בחל בשום אפשרות כולל

קניית רכבים וגיוס של ארחי פרחי מכל הבא ליד ובלבד שיסכימו לקחת את הרכב ולצאת לדרכים ב”מסירות נפש” “לישון מחוץ לבית לאכול בדרכים”….אכן דברים נעלים כשלעצמם ובלבד כאשר הכוונה לשם שמיים…

אלא דא עקא, ברור לחלוטין שאורח חיים שכזה יכול לקרוץ להמוני כלומניקים שמסתובבים בדרכים,

מה רע? לקבל סבאנה חדישה מערכת שמע, חבילות ספרים, ולצאת לטייל בארץ ?מה רע ? יש המונים כאלו שמוכנים לעשות זאת…..ועל זה ר’ עמרם בנה.

אז בוודאי שהיו כאלו מבין המפיצים שבאו לשם שמיים ובמסירות נפש עצומה עשו את המבוקש, להפיץ ספרי רבי נחמן מברסלב [זה ברור העניין הזה? מדובר על הפצת ספרי רבי נחמן מברסלב !!! לא אביי הנחל ולא ר’ ישראל בער, ולא את הפתקה, ולא עוד כל מיני דברים שנסתפחו בדרך] אבל יחד אתם הגיעו חבילות חבילות של עברייני צעצוע שמצאו מקום להתגדר בו, והחלו להמציא כת חדשה בעולם, וכמובן משנה סדורה

מפורטת של כאוס מוחלט אבל עםן כללים שמכתיבים היותר חזקים מבין חיות הקודש שהלכו והפכו לצבא קטן שמזין את עצמו בעוד ועוד סמלים כמאפיין כל כת.

עד שהגיעו לאלו פורקי העול שקמו היום עם חידושים שלא שיערום אבותנו, וגם אינם קשורים לקרן,

רק ב”עצמאותם” בה הכריזו ש”אין גדולים ואין קטנים” כדי להתיר לעצמם ללהג את להגם הבזוי

בכל קרן רחוב לקהל מפונטזים שאין להם דעת דקדושה לא מימינם ולא משמאלם,

אלו סתם בריונים שבחרו להם כאותן כתות מסיפור מבעל תפילה תכלית ומקום

שגורמים להם לקרב תכליתם.

כאשר הם מונהגים ע”י נשמות ערב רב עמלק שמזינים אותם השכם והערב

בדברי תיפלות מתובלים בדברי רבנו הקדוש.

ועוד מעיזים לפעור את פיהם המצחין על עובדי ה’ אמיתיים שבזכותם קיימת כל חסידות ברסלב

ולהפריח לאוויר העולם את צחנתם תוך שימוש בעזות ד’סטרא אחרא גמור

כביכול מדובר במפורסמים של שקר להם התכוון רבנו הקדוש, הפוך על הפוך, מנצלים את נטיייתם

של חסידי ברסלב האמיתיים להיות מן הנעלבים ולא עולבים והמטים גבם לקבל בזיונות לשם תשובתם, ולדון לכף זכות, וכך כאשר מחד יש שתיקת הכבשים, ומאידך נחרות סוסים מתפרצים הרי שברור שהמרחב שממילא מלא בטינופת המבואות המטונפים של סדום ועמורה המתגוללת בריש חוצות נוצרה הדמייה כביכול יש בהם ממשות חלילה. הבל יפצה פי כל הסובר כך.

שטות והבל כל עניין הנ נח בפורמט שלו הנוכחי.

ומי שחושב שאיני צריך לומר זאת שילך לשתות את המים של עזה.

אף אחד מכל דוברי הכת המפוברקת הזו לא ראה את ר’ ישראל בער אודסר ז”ל.

אני לא רק שראיתי אותו, גם האכלתי אותו מרק בכף לתוך הפה.

וגם את כל “חסידיו הראשונים” הכרתי ואני מכיר אחד לאחד.

אז לפני שאתה פוצה פה, חבוב תחשוב למה בכלל אתה רוצה לדבר…

הדברים פשוטים וברורים ובהירים, והרוצה לשמוע ישמע עם עיני שכל לו. ואני את ידי חובתי יצאתי.

להתראות באומן.

תמונה

כתיבת תגובה