השיכנז הכּוּפָר שטימאו את מה שרבי שמעון בר יוחאי טיהר….אוח טבריה טבריה..אוח יא סבא מי יגול עפר מעיניך…

רוצה להגיד לכם שהתמוגגתי חצי שעה שלמה מהסרטון המצורף בתחתית הדף.
כדי להיות ברור ולמנוע מכם אי הבנות – אסביר:
דן בן אמוץ וכל הגברדיה שתצוץ לעיני כל מי שיצפה בסרטון
אינם מודל לחינוך כלשהוא על ערכי היהדות הנאמנים עלי נכון להיום
בטח לא מודל לחיקוי.

או זה

אבל אני צמחתי בתוך האווירה הזו העולה מן הסרטון המובא להלן
והרבה יותר אוטנתי ממה שמשתקף ממנו, הואיל והם – החברה
האלה רק מחקים את המודל האוטנתי האמיתי שראיתי אצל
הסבא שלי ע”ה ר’ בצלאל מראד נ”ע נהג המונית מטבריה

שכל אלו בסרטון היו עדיין ילדים זבי חוטם, כשהוא גלגל בני אדם בסיפוריו
שעד היום מספרים בפרלמנטים של טבריה.
סיפוריו הידועים על מפגשיו עם השודד המפורסם מכביש הבקעה
אבו ג’ילדה, ונסיעותיו בימים טרום מלחמת השחרור כאשר
יגאל אלון מסתתר במונית שלו עם באגג’ מלא בנשק מוברח
כיכבו גם בשעות שידור בטלוויזיה ובשידורי הרדיו של ימיה
הראשונים של רשות השידור, וגם שנים לאחר פטירתו.
תשאלו את מאיר שלו.

אין כל ספק שהאווירה המשודרת מהסרטון הזה החזירה לי את הטעם
אבל רק כמו ששניצל סויה מזכיר את הטעם של הדבר האמיתי.
סורמלו הלז אודותיו מתנהל סיפור הסרטון להלן בוודאי
היה דמות מוכרת וידועה אחת מיני רבות
באותה תקופה חסרת מעצורים
בה עיצבו קברניטי ה”עם ככל העמים” את דמות הדור שיצמח
לאכלס את מדינת כל אזרחיה.

מבלי משים הסרטון הזה מתעד יותר מכל את העיוות
שהביא עמו חלום “השלום” בין העמים הערבי והיהודי.
אין לכם מושג איזה שלום אמיתי שרר בין יהודים לערבים
לפני קום המדינה ולאחר מכן כל זמן ש”קמפיין השלום” הזה
לא היה כאן בסביבה.

הערבי שהכיר את מקומו נהג ביהודי האיבן באלד מידת כבוד
גדולה מאד הראויה לו כאדון הארץ
כאשר הערבי קיבל את
ליטרת הכבוד הנחוצה לו מלוא חופניים באופן משביע רצון
הרבה יותר מהבקשיש שהוא כל כך אוהב.

האיבן באלד הטברייני שחי כאן דורות
הגם שארצות מוצאו היו מצפון אפריקה
אלא שמאות השנים כאן על אדמת הקודש טבריה
עיצבו את דמות האיבן באלד מה שמכונה בעגה הטבריינית
“צבר”.

הצברים הללו אפילו שהיו להם שורשים מצפון אפריקה וספרד
נהגו לכנות את בני העליות השונות “מרוקאי” “טריפוליטאי” וכד’
הואיל והעליות המאסיביות הביאו איתן המוני בני ישראל
שלקח להם כמעט 3 דורות להתביית.

לכן מצחיק אותי עד כדי גיחוך שיש היום מספר סיפורים
שהגיע לטבריה לפני כ 25 שנה בלבד
והוא מתיימר בסיפוריו לתאר את ההוואי הטברייני
כפי שהוא דג אותם בארכיונים ממשלתיים חסרי טעם וריח
מה עוד שרוב תיעודיו המתקבלים כמסמכים תיעודיים היסטוריים
מתייחסים לבני קהילת האשכנזים הקטנה שהתגוררו בטבריה
ומה עוד שהנ”ל רחוק מאד מהדת היהודית כך שסיפוריו על האשכנזים
כלל לא מצליחים לגעת בקהילה האשכנזית המפוארת שהגיעה
לטבריה עם עליית תלמידי הבעל שם טוב….
אבל מה לי ממנו?
הוא מתפרנס מזה שיהיה לו לבריאות.

הכל החל כשהשיכנז הכּוּפָר אלו שבן גוריון הביא לכאן במאות אלפים
כשהוא שולח בשיתוף פעולה הדוק עם הנאצים
את מרבית שלומי אמוני ישראל האשכנזים אל המשרפות
כדי להיפטר מ”היהודי הגלותי הדבק בדרך הפרימיטיבית של אבותיו”

ולהקים כאן זן חדש של בני אדם שיהוו את מדינת כל אזרחיה
לכן הוא גם לא סילק מכאן את כל הערבים,
חפשו על ספינות המעפילים דמויות חרדיות בכל הסרטונים הקיימים
אתם תמצאו אחוזים בודדים.
הסלקציה הנאצית עבדה היטב לטובת ה”ציויינים”…

כאן השיכנז הכופר מצאו להם מקום להתגדר בו
בתי קפה וקולנוע “בתי עינוגים” ושאר תועבות
צצו בעיר הקודש המלאה בבתי כנסיות שופעים יהודים תמימים
שעובדים את בוראם בדרך אמונת אבותם.

השיכנז הכופר
החלו להנהיג את נימוסיהם הסלקטיבים
המצריכים פרוטקציה שוחד ניאוף ושאר תועבותיהם שהביאו עמם
ודחקו את חכמת החיים ששררה בין בני האדם ע”י חקיקת חוקים
שהשליטו במרחב את מידת סדום והשרישו את שחיתותם הרקובה
כתרבות חיים.

הסרטון הזה מתעד ומנציח תקופת מעבר שלפניה שררה האווירה
המשודרת ממנו, ולאחריה תמה תקופה, והחל הריקבון לפשות
בפצע הנמק עד למצב בו אנו נתונים היום בו מתחייבת כריתת
האברים הנגועים.

נכון להיום, אנו עדים להתפרקות טוטאלית
מכל ערכי המוסר שהיוו את חכמת החיים ודרך הארץ
המתובלים בערכי התורה בתקופה שלפני ההסתאבות הגדולה.

למזלנו יש לנו תיעוד מלא של מה שהיה
הסרטון הזה הוא חלק ממנו.

כתוב/כתבי תגובה