סקירת “שבטי” ישראל בעת הזו – מרדכי אלוף.

השארתי מאחורי בשנה ה 67 למדינת ישראל,

56 שנות חיים.

השנה ה 68 למדינת ישראל תהיה ה 57 לחיי.

בשנה ה 65 למדינת ישראל נתתי למדינת ישראל גט פיטורין

לאחר יובל שנות רומן סוער שידע לחדור לכל פינה

מנבכי נפתולי דרכיה המתפתלות של אהובתי לשעבר

מדינת ישראל.

תארתי ותיעדתי את האירוע בקישור להלן:

 

http://www.bhol.co.il/forums/topic.asp?topic_id=3005836&whichpage=&forum_id=14880#R_0

 

הגלישה המהירה אל השנה ה 70 למדינת ישראל

תסחוף כעת את כולנו לנחשול אירועי סיום הפורמט הנוכחי

שיביאו בסופם את קצה של מדינת ישראל כפי שהכרנו.

 

את רוב הסיבות, והשתלשלותן, אלו שגרמו לניסוח דברים אלו

כתבתי, שידרתי, הצעתי, הגשתי, לכל מי שהיה מוכן לשמוע

מעל כל במה או פורום שניתנה לי גישה אליו

במשך שלושה עשורים רוויי פעילות אינטנסיבית שכיסתה

כל תחום – גילתי וחשפתי – את שורש הריקבון

שמכלה עד עצם היום הזה את שאריות האחיזה

של בני ישראל ככלל – כאומה ריבונית,

ביעודם ההיסטורי המתואר בפרוטרוט בדברי נביאי ישראל

ובתורת משה שקיבלנו בהר סיני.

 

הדברים מתועדים במקומות מוכרים וידועים ברשת הישראלית

כמו כן בארכיונים שונים של רשות השידור.

כאן בקישור המצורף תוכלו לשמוע ולחזות בתמצית קטנה
משידור שכזה:

http://youtu.be/D2Ty_FCJNBs  

 

השנה ה 68 פותחת דרכים חדשות עדיין נסתרות ולא ידועות

דרכים שיחליפו את אלו שסגירתן החלה כעת

ותסתיים בשנת ה 70 למדינת ישראל.

 

כעת הגיע הזמן מבחינתי להציע למי שרוצה לשמוע

את המצע דלהלן בו אנסה מתוך ניסיוני שרכשתי

לדלות דרך שתאגד לתוכה רוב בניין ומניין של אחי גיבורי התהילה

שיסכימו יחד עמי לומר את שמנבא הנביא יואל :

“קראו-זאת, בגויים, קדשו, מלחמה;

העירו, הגיבורים ייגשו יעלו, כול אנשי המלחמה.

כותו איתיכם לחרבות, ומזמרותיכם לרמחים;

החלש, יאמר גיבור אני. ”

 

תוכלו לקרוא את כל הפרק הקצר [יואל ד’] מלא התוכן של הנביא

המדבר על המלחמה האחרונה בה ישפוט הקב”ה את הגויים

על כל מעלליהם יחד עם הערב רב ש-רדו בבני ישראל עד עתה – כאן:

 

http://www.mechon-mamre.org/i/t/k/k1404.htm

 

הואיל והנביא השיג נבואתו הכתובה בלשון עתיקה

ולא כל אדם מישראל יבין איך לתרגם הדברים לשפת המעשה

והואיל והנהגת בני ישראל נתונה בעת הזו בידי אינשי דלא מעלי

פריצים חברי כנופיות ביריונים השולטים ביד רמה בעם הקודש וכופים אותו

לעבור על דתו, ולנתץ היכלות קודש, בלוקחם עוד מלפני קום המדינה,

וביתר שאת וביתר עוז מאז קום המדינה,

תינוקות של בית רבן ילדי ישראל הקדושים שהבל פיהם מחייה עולמות,

ומשמדים כל זיק יהדות מתוכם , שורפים את נשמתם היהודית,

והופכים אותם לגרועים שבשונאי ישראל.

 

ואצטט דברי האי גברא רבה גאון עולם הצדיק רבי נתן מברסלב זיע”א

תלמידו של אור העולם הציס”ע רבנו נחמן מברסלב זצוק”ל בדיברי צעקתו

מלפני 200 שנה לערך שאז החלה פעילות השמד

של הערב רב שעטה על פניו את מסכת היהודי המודרני הרוצה להשתלם

בחכמות הגויים ובמדעם, וכל זאת על מנת להשמיד עם הקודש

ולהכרית דרכו אל מעיינות חיותו היא תורת משה הקדושה.

 

ואני מפציר בך הקורא לא לדלג על מילים קדושות אלו של רבי נתן

ועוד אני מפציר בך הקורא לנסות ולהבין את אשר מדבר אליך

צדיק בעל לב מורתח לאבינו שבשמים לפני 200 שנה עת לא הייתה עדיין

מדינת ישראל, או משרד החינוך, או תנועות מודרנה כלשהן,

רק לבו זועק על יהודים השולחים ילדיהם מרצון לזרם “ההשכלה”

שהחל לשטוף את אירופה בעת ההיא,

והיא שהובילה להשמדת 9 מיליון נשמות יהודים

שעברו על דתם והתבוללו בין הגויים

עוד לפני שואת הנאצים שרצחו גופותיהם של יהודים …..

אני מפציר בך לקרוא לשונו הטהור מתחילה ועד סוף:

 

” וְעַל-כֵּן רָאוּי לָנוּ לִבְכּוֹת וְלִצְעֹק יוֹם וָלַיְלָה נִבְטוֹשׁ רֵישָׁא בְּכוֹתְלָא דְבֵיתָא.

בַּת עַמִּי חִגְרִי שָׂק הִתְפַּלְּשִׁי בָּאֵפֶר אֵבֶל יָחִיד עֲשִׂי לָךְ מִסְפַּד תַּמְרוּרִים.

עַל גֹּדֶל הַשֶּׁבֶר וְהַצָּרָה הַגְּדוֹלָה הַנִּשְׁמַעַת בָּעוֹלָם,

אֲשֶׁר עֲדַיִן לֹא הָיְתָה כָּזֹאת, אֲשֶׁר נִתְחַבְּרוֹת בְּכַמָּה מְקוֹמוֹת

כַּמָּה כִּתּוֹת רְשָׁעִים גְּמוּרִים מְפֻרְסָמִים,

וְעָשׂוּ לְעַצְמָן חֶבְרַת חִנּוּךְ נְעָרִים לְלַמֵּד בְּנֵי יִשְׂרָאֵל הַקְּטַנִּים

חָכְמוֹת חִיצוֹנִיּוֹת וּלְשׁוֹנוֹת הָעוֹבְדֵי כּוֹכָבִים.

וְהֵם מְטַמְּאִים הֶבֶל פִּיהֶם הַקָּדוֹשׁ וְעוֹקְרִים אוֹתָם בְּחַיֵּיהֶם

מִקַּטְנוּתָם מֵהַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ וּמִן הַתּוֹרָה,

כִּי מַרְגִּילִים אוֹתָם בְּדַרְכֵי הָעוֹבְדֵי כּוֹכָבִים וּבְמַלְבּוּשֵׁיהֶם

מִנְּעוּרֵיהֶם וְהֵם צוֹדִים נְפָשׁוֹת יְקָרוֹת לְפוֹרְחוֹת לַגֵּיהִנֹּם,

אוֹי לָנוּ כִּי שֻׁדָּדְנוּ, אוֹי לָנוּ עַל שִׁבְרֵנוּ, אוֹי וַאֲבוֹי,

וְאִם אָמַרְתִּי אֲסַפְּרָה כְּמוֹ אֶפֶס קָצֶה מֵעֹצֶם הַצָּרָה הַזֹּאת יִכְלוּ הֲמוֹן יְרִיעוֹת,

כִּי אֵין רָעָה גְּדוֹלָה מִזּוֹ, כַּאֲשֶׁר נִרְאֶה בַּחוּשׁ שֶׁכָּל אֵלּוּ הַנְּעָרִים

שֶׁנִּתְגַּדְּלוּ עַל-פִּי הַדְּרָכִים הָרָעִים הָאֵלּוּ

הֵם אֶפִּיקוֹרְסִים מְפֻרְסָמִים וְהֵם גְּרוּעִים מִמְּשֻׁמָּדִים,

וּמְחַלְּלִים שַׁבָּת בְּפַרְהֶסְיָא וּמִתְלוֹצְצִים מִכָּל הַתּוֹרָה כֻּלָּה.

וּבְיוֹתֵר מִתּוֹרָה שֶׁבְּעַל פֶּה מִדִּבְרֵי הַתַּלְמוּד וְאַגָּדוֹת רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה

עַד שֶׁאָסוּר לַחֲזֹר וּלְהַעֲלוֹת עַל הַכְּתָב וּמִכָּל שֶׁכֵּן בְּעַל פֶּה, דִּבְרֵיהֶם הָרָעִים וְהַמָּרִים,

אֲשֶׁר הֵן הֵן הָאֶפִּיקוֹרְסִים הַגְּמוּרִים שֶׁהִזְכִּירוּ רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה,

כִּי רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה אָמְרוּ שֶׁאֲפִלּוּ הַכּוֹפֵר בְּדָבָר אֶחָד

מִדִּבְרֵי חֲכָמֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה נִקְרָא אֶפִּיקוֹרוֹס,

מִכָּל שֶׁכֵּן שֶׁהֵם כּוֹפְרִים בְּרֹב דִּבְרֵי רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה וּבְכָל הַתּוֹרָה כֻּלָּהּ,

כְּמוֹ שֶׁאָמְרוּ רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה, מַהוּ שֶׁיְּלַמֵּד אָדָם אֶת בְּנוֹ חָכְמָה יְוָנִית?

וְהֵשִׁיבוּ, יְלַמְּדֶנוּ בְּשָׁעָה שֶׁאֵינוֹ לֹא יוֹם וְלֹא לַיְלָה.

וְכַמְבֹאָר בָּאַלְשֵׁיךְ וּבַשְּׁלָ”ה וּבִשְׁאָר סְפָרִים

גֹּדֶל הָאִסּוּר לִלְמֹד חָכְמוֹת חִיצוֹנִיּוֹת וּלְשׁוֹנוֹת, רַחֲמָנָא לִצְלַן,

מִלְּבַד מַה שֶּׁמְּבַטְּלִין הֶבֶל פֶּה הַקָּדוֹשׁ שֶׁל תִּינוֹקוֹת שֶׁל בֵּית רַבָּן

שֶׁיַּעַסְקוּ בִּדְבָרִים חִיצוֹנִיִּים שֶׁאָסוּר לַעֲסֹק בָּהֶם.

וְאִי אֶפְשָׁר לְהִתְוַכֵּחַ וְלִטְעֹן עִמָּהֶם עַל דַּרְכֵיהֶם,

כִּי מְהַפְּכִים דִּבְרֵי אֱלֹקִים חַיִּים וּמוֹצְאִין לָהֶם סְבָרוֹת הֲפוּכוֹת שֶׁל שְׁטוּת וָהֶבֶל,

שֶׁצְּרִיכִין, חַס וְשָׁלוֹם, לְהַרְגִּיל אֶת הַתִּינוֹק בִּדְרָכִים נְבוֹכִים הָרָעִים הַלָּלוּ,

בִּדְרָכִים רָעִים אֲשֶׁר לֹא נִשְׁמְעוּ מֵעוֹלָם.

וְכָל דַּרְכָּם וְהַנְהָגוֹתָם הוּא רַק לְהַמְשִׁיךְ אֶת הַתִּינוֹק בְּדַרְכֵי

הָעוֹבְדֵי כּוֹכָבִים מִנְּעוּרָיו אֲשֶׁר הַתּוֹרָה הַקְּדוֹשָׁה

הִזְהִירָנוּ לְהִתְרַחֵק מֵהֶם וּמִדַּרְכֵיהֶם, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב, “וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם”.

וּכְמוֹ שֶׁכָּתוּב, “וּבְחֻקֹּתֵיהֶם לֹא תֵלֵכוּ”. [פרשת השבוע בה נכתבים הדברים אחרי מות-קדושים]

וְכַמְבֹאָר בַּשֻּׁלְחָן עָרוּךְ יוֹרֶה דֵּעָה סִימָן קעח, שֶׁצָּרִיךְ לִהְיוֹת מֻבְדָּל מֵהֶם בְּמַלְבּוּשָׁיו וּבְמַעֲשָׂיו וְכוּ’.

וְאֵין צֹרֶךְ לְהַאֲרִיךְ וּלְבָאֵר עֹצֶם הַצָּרָה הַגְּדוֹלָה הַזֹּאת אֲשֶׁר כָּמוֹהוּ לֹא נִהְיְתָה,

אֲשֶׁר עַל זֶה הִתְנַבְּאוּ כָּל נְבִיאָיו שֶׁיִּהְיֶה בְּסוֹף הַיָּמִים צָרָה אֲשֶׁר כָּמוֹהוּ לֹא נִהְיָתָה, כְּ

מוֹ שֶׁכָּתוּב, “וְהָיְתָה עֵת צָרָה לְיַעֲקֹב אֲשֶׁר כָּמוֹהוּ לֹא נִהְיָתָה וְכָמוֹהוּ לֹא תוֹסִיף וְכוּ'”.

אַשְׁרֵי מִי שֶׁזּוֹכֶה בַּיָּמִים הָאֵלֶּה לְהִתְרַחֵק אֶת עַצְמוֹ וְאֶת בָּנָיו מֵהֶם.

וְאִם אֵין בְּיָדֵינוּ לְמָנְעָם בַּעֲווֹנוֹתֵינוּ הָרַבִּים, עַל כָּל פָּנִים הַחִיּוּב

עַל כָּל אֶחָד מֵאַנְשֵׁי יִשְׂרָאֵל הַכְּשֵׁרִים

לְהַזְהִיר אֶת בָּנָיו וְאֶת בְּנֵי בָּנָיו לְדוֹרוֹת שֶׁיִּתְרַחֲקוּ בְּכָל מִינֵי הִתְרַחֲקוּת מִדְּרָכִים אֵלּוּ.

וְשֶׁלֹּא לִתֵּן אֶת בָּנָיו לְחֶדֶר שֶׁלּוֹמְדִים בּוֹ אֶחָד מֵהַבָּנִים אֵלּוּ הַהוֹלְכִים בִּדְרָכִים אֵלּוּ הָרָעִים הַנַּ”ל,

אַף-עַל-פִּי שֶׁאֵצֶל זֶה הַמְלַמֵּד אֵין עוֹסְקִים בַּלִּמּוּד הָרַע הַזֶּה

רַק לוֹמְדִים אֶצְלוֹ תּוֹרָה הַקְּדוֹשָׁה גְּמָרָא וּפוֹסְקִים,

רַק שֶׁקְּצָת תַּלְמִידִים לוֹמְדִים בְּמָקוֹם אַחֵר אֵלּוּ הָעִנְיָנִים,

אַף-עַל-פִּי-כֵן אָסוּר לְהִתְחַבֵּר עִמָּהֶם כְּלָל שֶׁלֹּא יַמְשִׁיכוּ אֶת בָּנָיו חַס וְשָׁלוֹם,

לְדַרְכָּם הָרָעָה וְלִסְבָרוֹתֵיהֶם הַמָּרוֹת

שֶׁלֹּא יַכְנִיסוּ בּוֹ חַס וְשָׁלוֹם, אֵיזֶה תַּאֲוָה לִלְמֹד סִפְרֵיהֶם הָרָעִים, רַחֲמָנָא לִצְלַן,

וְהַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ יְרַחֵם עַל כְּלָלִיּוּת יִשְׂרָאֵל וִימַהֵר גְּאֻלָּתֵנוּ וְיָבִיא לָנוּ אֶת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ.

אָז יִתְגַּלֶּה הָאֱמֶת, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב, “אֱמֶת מֵאֶרֶץ תִּצְמָח וְכוּ'”:

 

עד כאן לשונו הקדוש של רבי נתן זצוק”ל בשידור ישיר מלפני 200 שנה….

 

ולא זו שמשתמשים המה הערב רב,

בסמלי תורתנו הקדושה ובמושגים שאולים ממנה,

בני בניהם של אלו המשומדים

ששלחו את בניהם ללמוד לשונות הגויים ומדעם בדורות הקודמים לנו,

האפיקורסים הכופרים שקמו והקימו כביכול את תנועת ההונאה הגדולה – “הציונות”

שכל כולה של תנועה זו בנויה על אלו האפיקורוסים שנתגדלו ע”י הפוקרים

מהדורות הקודמים שנהו אחר דרכי הגויים ולמדו מעשיהם,

ואף הצליחו בדרכי ניכליהם המפותלות להשפיע על רובי דרובי

שלומי אמוני ישראל מהנהגת תופסי התורה המה – “רבנים”

שכולם בבחינת חמורים נושאי ספרים, ומינו אותם בתפקידי שררה

על עם הקודש הסרים למשמעתם וגייסו אותם להלחם מלחמתם בעם הקודש

עם חותמת פלסתר תורתם ומררתם מלאת סם המות מן התורה.

ומאידך גיסא, כל אלו שנותרו מחוץ למסגרתה של “המדינה”

כגון חסידי סאטמר לדוגמא אשר עמד בראשם מי שחזה מעשה השטן

של הערב רב עם מדינת ישראל, ובכל עת אשר היה בחיים חיותו הציל

רבבות מבני ישראל שסרו למשמעתו משמד משרד החינוך של הערב רב

במדינת ישראל, אך דא עקא מיום שנסתלק לבית עולמו

והותיר עדתו כצאן ללא רועה במדינות הגויים ללמוד מעשיהם וחוקותיהם

הלכו אלו ונתדרדרו בעיסקיהם עם הגויים עד אשר מתוך שבטים גדולים

של שלומי אמוני ישראל נותרו מתי מעט הנאמנים להשם ולתורתו בדרך אמת,

ורוב עדרי החסידים ומנהיגיהם הנוהים אחר ראשם הנוכחי [סאטמר]

כעדר בהמות נהוגות בידי רועה עיוור המוביל את ספינתו

לתוך סערות אוקיינוס האפיקורסות בין הגויים

ורדיפתם אחר ממון שאינה יודעת גבולות ושאר תועבות לכלוך תאוות הלאומים,

עד אשר נוצרו תתי קבוצות תחת שם זה [סאטמר] החותרות תחת שלום אחינו בני ישראל

בכורתם בריתות אחים עם מטורפי הרוצחים הגדולים ביותר בעולם בעת הזו

נגד אחיהם בני ישראל בכללות, בטענת – “אנו המה בני ישראל הנאמנים להשם ולתורתו”.

וגם אחרי שכביכול התנערו ראשיהם מ”פלח שולי זה”

הרי שבחדרי חדרים אותם אנכי הקטן מכיר היטב

מסכימים עמם ורק כלפי חוץ מראים כביכול אינם קשורים עמם,

והוא בשל הבלבול הנורא שנוצר מחוסר האפשרות להגדיר

מיהו מאחינו בני ישראל, ומיהו מהערב רב האפיקורסים

ולכן כללו הכל בחדא מחתא – ולגריעותא !

והחרו החזיקו עמם “גדולי תורה”  – “פוסקי הדור” שגם אלו תארים אשר השתרשו

בעתים הללו להרבות הבלבול והבוקה והמבולקה השוררים

בשדרות עם הקודש בני ישראל, עד אשר כל המציאות נעשתה בלולה

טוב ורע קודש וחול טומאה וטהרה משמשים יחדיו,

והרוצה למצוא דרך ה’, מסכן, נחבא אל הכלים, חייב לברוח אל המדבריות

והשיחין והמערות כדי למצוא לנפשו נייחא מן טירוף ריבוי הדעות הסותרות זו את זו

וריבוי המאן דאמרים שכל אחד מהם מחשיב עצמו יחד עם קהל שומעי לקחו

למאזין מאחורי הפרגוד לדברי ה’ ממש וחותמו שלו הוא חותם האמת המצוי ביד השם

ונתנו בידו לחתום בו כל דבריו.

ממש כחזונו של אור שבעת הימים הוא רבנו הבעל שם טוב

אשר צפה ברוח קודשו לפני 300 שנה ונשא דברו להזהיר

כמובא בקונטרס “מאירת עיניים” נ”ה המצורף לספר “בעש”ט על התורה” וז”ל:

 

“שמעתי ממורי וחמי שהיה תלמיד מובהק מרבינו הקדוש הצדיק מוה”ר יחיאל מיכל מזלאטשוב

שפעם אחת נסע מרן אלוקי קודש קדשים אור שבעת הימים רבינו ישראל בעל שם טוב על הדרך

והלך אל היער להתפלל מנחה, וראו התלמידים שמכה ראשו מאוד באילן

וצועק ובוכה צעקות משונות ובכיה רבה

והמה ראו כן תמהו ושאלו פה קדוש מה זה ועל מה זה,

והשיב שצפה ברוח קדשו על הדורות שיהיו סמוכים למשיח

וראה שיהיו רביים [רבנים] כארבה לרוב

והם הם יעכבו את הגאולה מלשלח האם מעל הבנים בכללות”

 

ועוד אם תרצו ללמוד איך לא ללכת חלילה שולל ולהכפיש כך כל ירא שמים וסר מרע

שדברים אלו צריכים לימוד , עליכם ללמוד היטב את המובא בליקוט הקדוש

“ספר הערב רב” המלמד איך להינצל בדורות אלו מלטעות אחר השרלטנים למיניהם

וכולי האי ואולי – הואיל ורבים מבני הדורות הללו בהם אנו מצויים דעתם נמוכה בעוונות הרבים

בשל ירידת הדורות, ורובם מחפשים על מי לתלות קלונם ומוצאים להם אדם כלבבם לתלות בו

ומרכיבים אותו על ראשם והולכים בשרירות לבם בעצתו הואיל ונהנה הוא ממלכותו

אותה קיבל מידם מגדיל זה לעשות ומנהיג עדתו ביד רמה עד אשר נמלא העולם בכתות כתות

שכל אחת מהן תכליתה ועיקרי דתה אינם שונות האחת מהשניה כי מה יוכלו הללו לחדש רק

בסמלים ובפרטי לבוש או הגיית לשון כזו או אחרת ודרך התנשאותם זה על זה כפי המתואר במציאות ימינו.

והנה הקישור בו תוכל ללמוד כאוות נפשך אודות כל הסיבות והעלילות שהובילו עם הקודש

אל מציאות עגומה זו בה שולט בנו הערב רב וחיל עמלק הנורא:

 

http://israel613.com/ha-zohar/ZOHAR_EREV_RAV_MANHIGI-HADOR-HAECHRON_1.htm

 

ואם אין בך כוח לקרוא מריבוי הכתוב, תוכל להאזין בניחותא לתמצית הדברים בפליליסט כאן :

 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLr75LGqneoMdhZIbS3sTBrn1PrVnXGgHN

 

לסיכום התמונה העולה מהקדמה זו ברור לחלוטין שמשתקפים ממנה באופן הבהיר ביותר

דברי נביאי ישראל אודות תקופת אחרית הימים “עקבתא דמשיחא” המתוארים

בדיוק נמרץ כמו שמשורטטים בהקדמה זו המתארת את מציאות ימינו.

 

וכעת אגש למלאכה עליה אנכי הקטן שוקד מזה עשרות שנים מתוך התמדה ועקביות

ביודעי שיגיע  הזמן בה יכירו אחי גיבורי התהילה בני ישראל גוברין יהודאין

שהיא היא מלאכת הקודש הנכונה והאמיתית

אותה אנו צריכים להעמיד בראש סדרי העדיפות הלאומית

ולקבל על עצמנו הנהגה שתוביל לדרך המלך היא דרכו של מלכו של עולם

אלהי ישראל שאין עוד מלבדו שהוא עשה עושה ויעשה באופן המתקבל

על דעת רוב חכמי ישראל שגם הם ככל צאן צריכים את המנהיג

המוביל אותם אל הכרעת האמת .

 

אי אפשר לגעת בתורף הדברים ללא הקדמות רבות הואיל ואנו מדברים על שורש התיקון

אליו שאפו ענקי הדורות ומסרו את נפשם גדולי הרוח מבני עמנו להביא

לפידיון שכינת עוזנו ממקום שביה , ולהשיבה אל הבית הגדול והקדוש בנוי על תלו

במקום אותו עקד אברהם אבינו את יצחק בנו, ואותו קנה בכסף מלא מלכנו חי וקיים

זקני מלכי אדוני דוד מלך ישראל זיע”א מידי ארוונה היבוסי הוא – הר המוריה.

 

לכן כמבוא נוסף לדברים [ואם התעייפת עד כאן אתה הקורא, כנראה שאין חלקך בהם]

בקיצור רב, ובמבט היטל על, נפלח את שארית הפליטה

הנישאים על פלטפורמת בני עם הקודש – ‘ישראל’ – בעת הזו

לכמה “שבטים” כפי השתייכותם ההשקפתית.

ונצרף לכך מיד לאחר מכן רשימה של

שבטים שלא מבני ישראל היושבים על אדמת ארץ ישראל.

 

הרשימה דלהלן הנה רשימה של ראשי פרקים שאולי בבא הזמן אחדד יותר

את התפלגות זרמים בתוך השבטים המתוארים בה, לעת עתה אני משרטט קווים כלליים.

 

השבטים בעת הזו.

 

א. שבט ה”חילונים המסורתיים” שאפשר להשוותו לפורמטים נחותים נוספים שלו

לאורך ההיסטוריה, כגון המתייוונים, שלמרות נהייתם אחר דרכי הגויים

הנהגותיהם משפטיהם וחוקיהם

עדיין שימרו זיק “מסורתי” לאמונת אבותם.

אולם זיק זה מעולם לא היווה עבורם את מהותם, ורק שימש כפולקלור בו נתלו

כדי להצדיק את עצם קיומם כישות נפרדת מעמים אחרים. [הישראלים]

הזיק המסורתי נמצא בעדר זה ברמות שונות לפי פרט כזה או אחר או משפחה ומשפחה

והפרטים הבונים אותה, אולם בגדול, הזיקה אל היהדות לא מהווה תמרור עצור כאשר מגיעים

אל צומת בה צריך לבחור בין הליכה אחרי האופנה העכשווית המביאה עמה חידושים

לבין שמירה על הכללים המוכרים מהזיקה היהודית. לדוגמא :

יכול להיות שרבים מהפרטים משבט זה ימצאו בהר מירון בהילולה של רבי שמעון,

אבל רובם לא יהסס להדליק מנגל בעיצומה של השבת.

בשבט זה לכאורה מטושטשים על פני השטח הבדלי מוצא כגון אשכנזים ומזרחיים, או כל מוצא אחר,

אולם זוהי פיקציה חברתית על מנת לא להתמודד עם התנשאות של יוצאי אשכנז ברורה על אחיהם המזרחיים.

מציאות הטשטוש והטיוח יוצרת מידי פעם התפרצויות של מה שמכנים בתקשורת – “השד העדתי”.

שבט זה הוא עדר נוח להובלה, וקל להטות אותו עם כל רוח מזדמנת על ידי מנהיג כרזמטי כזה או אחר.

קל מאד לפלג אותו ל”ימין או לשמאל” על ידי ספינים תקשורתיים.

וחלקים גדולים שלו נעים מימין לשמאל וחזור, לפי הטרנד וההשתייכות הסוציואוקונומית.

זהו שבט שפובלציסטים נוטים לכנותו “אידיוטים שימושיים” – “הקול הצף”.

שבט זה הוא העגלה הרתומה לפלטפורמה העיקרית – שבט המזרוחניקים 

עליה נשען שלטון הטומאה כדי להגיע אל הגרעין הפנימי של בני ישראל .

 

 

ב. שבט ה“מזרוחניקים” – דומה במחלוקתו ובשנאתו ל”חרדים” –

לבייתוסים ולצדוקים המוכרים מההיסטוריה היהודית בשנאתם ל”פרושים“,

אמנם לא חולקים הם [המזרוחניקים] בריש גלי כמו שחלקו

הבייתוסים והצדוקים על הפרושים על גופי ויסודי תורה כמו תחיית המתים בענייני שכר ועונש

או בפירוש המקראות ככתבן ולא כפירוש חז”ל, אולם שבט הרפורמים שיסודתו בשבט המזרחי

עלה מזמן על רבותיו הבייתוסים והצדוקים ולקח את פתיל הקשר שלו ליהדות

עד קצה קציה של העבודה הזרה המגולמת בנצרות למשל….

שבט זה מוגדר בעל סממנים מאד יחודיים עם תחושות פטרונות על האמת,

ובחלקים ממנו – לעג לכל מי שאינו משתייך אליו,

הנטיה שלו אחר פטריוטיות, מסופקת לו על ידי מוסדות המדינה הנשלטים ע”י הכת השלטת

וגורמת לו להלל את מוסדות המדינה, ולסגוד לחוקי ההבל\סדום שלה שיסודתם בדרכי הגויים

תוך כדי שהוא נגרר ונתלש בכוח ובאכזריות שאין כדוגמתה ע”י מי שהוא מכנה אחיו,

מעל האדמה אותה קידש בקדושה עליונה תוך כדי זניחת גדרי הצניעות והקדושה של בני ישראל

המאופיינת ע”י “הלכות חדשניות” של רבני השבט הנ”ל המאפשרים טבילת פנויות ומושגים כגון

שמירת חדירה” או הבנה לצרכי סוטי מין בועלי זכרים,

ונתינת לגיטמציה חברתית\דתית\תורנית כביכול לתופעות אלו.

שבט זה הוא הפלטפורמה העיקרית עליה נשען שלטון הטומאה של הכת השלטת.

המקום בו חופף שלטון טמא זה – נקודת החיבור – לכרעיים המחברות אותו לגרעינו הקדוש של עם ישראל,

היא הנקודה בה “מלבינים” כביכול את שחרות הטומאה, ומכשירים אותה כביכול,

באופן המתעכל יחסית בקלות לפורמט הנוכחי של “עם”, שלמרות קדושתו הרבה, ידוע גם כקשה עורף.

בנקודה זו, ישבו אלו, שחינוך הדורות הניצבים לנגד עינינו, הופקד בידיהם, 80 אחוזים מהשנים,

בהן יש לעם ישראל, כביכול, שלטון עצמי בארץ ישראל.

שבט זה הוא לב לבה של נקודה זו. [נקודת החיבור]

גם בשבט זה לכאורה מטושטשים הגבולות של מוצא כביכול, אולם כאשר מדובר

בהנהגת השבט מתחדדים ההבדלים וגם שם מתגלה ההתנשאות האליטיסטית האשכנזית.

 

ג. שבט חילונים אפיקורוסים אתאיסטים כופרים משומדים מיהדות פורקי עול מנפצי מסגרות מוסריות

שהמוטו שלו הוא – “גם לי גם לך לא יהיה” .

שבט זה נוצר ע”י משרד החינוך של מדינת ישראל וממשלות ישראל מאז קום המדינה.

מגמה זו טופחה ע”י הכת השולטת במדינת ישראל מאז הקמתה, ועל פלטפורמת המעפילים הראשונים

שסוננו בסלקציה קפדנית עוד בארצות המוצא,  וברוב המקרים נבחרו קבוצות ממוצא יהודי של נשים ואנשים

שפרקו עול יהדות מעליהם כבר בארצות המוצא שלהם, והגיעו לכאן כדי לשמש פלטפורמה כאמור

להקמת הזן החדש של בני אדם עליו חלמו כאן הכופרים האתאיסטים שהשתלטו על מוקדי השילטון.

שבט זה מורכב בעיקר מבני מוצא יהודי שבמודע השילו מעליהם את יהדותם לטובת “השכלה”

או ממתבוללים שנישאו לגויים שהמירו את דתם רק למראית העין,

או מהיטמעות של יהודים עמוק בתוך חטאים שקשה לצאת מהם

ולכן השליכו נפשם עד קצה האחרון של איבוד לדעת של זהותם היהודית,

וכל מגמתם להשמיד מעצמם כל זיק הזדהות כלשהו לזהות שהשילו,

לכן שנאתם גדולה כפולה ומכופלת לכל אשר יזכיר להם זהותם היהודית וסמליה.

רוב רובו של שבט זה בנוי על בני אדם ממוצא אשכנזי או אירופאי, אנגלואמריקאי או רוסי,

כאשר חלק גדול מפרטי שבט זה אינם ממוצא יהודי כלל וללא כל קשר מבוסס לבני ישראל.

אמנם רוב רובו של שבט זה ממוצא אשכנזי כפי שאמרנו לעיל, אולם ימצאו פרטים מתוכו מיוצאי

המזרח שנמצאו או נזדמנו לארץ ישראל עם הקמת הפלטפורמה למדינת כל אזרחיה והם נטמעו לחלוטין בשבט זה.

שבט זה מכלה כל חלקה טובה מקדושת ישראל וכדי להצדיק את עצם קיומו עם השם “ישראל

מנהיגי השבט שולטים בבית המשפט ובית המחוקקים וממציאים חוקים וסטנדרטים חברתיים

הנשענים על ערכי הטוב שאינם מיושמים כלל במבחן המעשה, מה עוד שרוב החקיקה מכוונת אל

המקום בו סותרים חוקיהם את ערכי תורת משה ומסלפים את מצוותיה באופן ערמומי ומתנכל.

על מנת לעשות כן מצויים בשבט זה חכמים להרע רבים וגדולים

הבקיאים בדרכי התורה ומאמריה רק על מנת לסותרם ולהציגם כחוכא ואיטלולא.

הכת השלטת מטפחת חכמים אלו ומייצרת עוד ועוד מהם ע”י חלוקת פרסים ומלגות וכד’.

רבים מהם הם כהני “דתם” המשמדת ומשמשים כמרצים או בפרופסורה האקדמית, הם מכונים “אנשי רוח“.

שבט זה מחובר לאוייבי ישראל ומשתף עמם פעולה במטרתם מקדמת דנא לכלות את זכר “ישראל”

מעל פני האדמה. שבט זה בעוונות הרבים הוא השולט במדינת ישראל בעת הזו.

 

ד. שבט “החרדים האשכנזים” מורכב תחת שני סוגי הנהגות עיקריים – אשכנז – וסְפרד [שבא תחת הפ’]

נוסח אשכנז לרוב הם הליטאים, ונוסח ספרד הם לרוב החסידים.

שבט זה מאופיין בקשר העמוק שלו להנהגת הגלות כפי שהתנהלה במאות השנים האחרונות

ועקשנותו הגדולה שלא להיטמע ולהבדל משאר השבטים ללא יוצא דופן ללא קשר לרמת שמירת התורה

של שאר השבטים או למידת יראת השמים שלהם, תופעה זו מאופיינת ע”י שמירה על שפת היידיש שהיא בעצם

השפה הגלותית האחרונה המשתמרת בקרב חלקים גדולים של בני ישראל בעת הזו, ימי הגלות.

אמנם ישנה שפת הלאדינו, ומי שמכיר יודע על קיומו של ניב ערבית לבנונית\סורית ששמשה

את יהודי הגליל שהיוו את שארית הפליטה בארץ ישראל ולא גלו מהמולדת מעולם, אולם שפות אלו

הולכות ונעלמות מאז קום המדינה בקרב היהודים מה שאין כן עם היידיש הנשמרת באדיקות רבה

בקרב שבט האשכנזים.

לשבט זה מסונפים חלקים מזרם האמריקאים האורטודוקסים,

שחלקים ממנו נמצאים גם בשבט המזרוחניקים.

בתוך שבט זה יש זרמים שבמשך שנות קיום המדינה הולכים ומתנתקים מכלל השבט,

תהליך שבעצם החל לפני קום המדינה, כגון חסידי חב”ד שאע”פ שחלקים נרחבים הן מכלל חסידי חב”ד

והן מכלל שבט האשכנזים אינם רואים עצמם מחוברים למהות אחת,

אולם הואיל וזרם חב”ד עצמו מחולק גם הוא לתתי זרמים

שאין להם הנהגה כוללת אחת, עדיין ישנו זרם גדול בתוך חסידי חב”ד

שהנהגתו מקבלת את הנהגת שבט האשכנזים בכללותה. אולם כפי שציינתי הקשר הולך ומתנתק.

לעומת חב”ד, הזרם המרכזי של חסידי ברסלב רואה עצמו חלק בלתי נפרד משבט האשכנזים,

ואילולי הייתה מחלוקת על דרך ברסלב היו מנהיגים רבני ברסלב את כל שבט האשכנזים החרדים

הואיל והזרם המרכזי של חסידי ברסלב הבנוי ממשפחות דורות עובדי השם שהגיעו מאומן

ידועים כיראי שמים מרבים ועבודת השם שלהם גרמה לזרם ענק של בעלי תשובה,

אלא שכאמור בשל מחלוקת שנמשכת מימי רבי נחמן מברסלב , מנהיגי חסידי ברסלב מתבטלים

להנהגת העדה החרדית שמתיימרת להנהיג את כל חצרות שבט האשכנזים החרדים.

בעשורים האחרונים התפתחה חסידות ברסלב במהירות אדירה.

נכון להיום היא מכילה כמה זרמים שאין להם הנהגה אחת, חוץ מעניין הנסיעה לאומן שמנוהלת ע”י ועד מרכזי אחד.

הזרמים חב”ד וברסלב מכילים בתוכם יוצאי מזרח רבים בדרך כלל מקרב בעלי התשובה

שקיבלו על עצמם כל הנהגות שבט האשכנזים עגתם, נוסחי תפילותיהם, ודרך פסיקתם בהלכה.

חלקים מהזרמים בברסלב אינם רואים עצמם חלק משבט האשכנזים, ומנהלים חיי קהילה

על פי נוסח מוצאם המזרחי, ומסונפים לפי השתייכותם ההשקפתית.

שבט החרדים האשכנזים רואה עצמו פטרון על דרך התורה

ומתיימר לספק לבני ישראל בעת הזו את האוטוריטה

הסמכותית בעלת האסמכתה היחידה להורות דרך התורה.

בשנות שררתו של הרב עובדיה יוסף ע”ה, פקעה מידם תחושה זו

עם הקמת הנהגה פוליטית מדינית תורנית של יוצאי מזרח, בדמותה של ש”ס.

אלא שהדבר לא מנע מיוצאי מזרח רבים שקיבלו על עצמם הנהגות שבט זה

מתוך “הכרה מזוייפת” בעליונות שבט זה, ומתוך תחושות נחיתות שטופחו היטב על ידי שבט זה

להישאר לבושים במלבושי שבט זה ולדבר בעגתו הגלותית ומנהגיו השונים

שגם הם יובאו מתחלואי הגלות.

רוב יוצאי המזרח המכונסים תחת שבט האשכנזים משוייכים לזרם הליטאי.

מתי מעט מהם מגיעים לזרם החסידים

חוץ ממה הזכרנו לעיל אודות זרם חב”ד וברסלב.

חלקים גדולים משבט החרדים האשכנזים אינם נמצאים בארץ ישראל.

הנהגתם מורכבת בחלקה מגדולי תורה\אדמורים המכונסים

למועצה שמקבלת עליה מנהיגותו של האדמו”ר מסאטמר.

וכן כפי שציינתי לעיל מחברי הבדץ של העדה החרדית.

 

 

ה. שבט “החרדים הספרדים” מאגד תחתיו את כל יוצאי גלות תפוצות המזרח .

שבט זה מאופיין ברובו ע”י הסטנדרטים אותם כפה בעת הזו הרב עובדיה יוסף ע”ה

וע”י תנועת ש”ס אותה הקים הרב עובדיה ע”ה.

הרב עובדיה בתקיפותו הצליח לשיטתו לבטל מנהגי תפוצות המזרח

והנחיל דרך אחידה לשבט זה שנוצר בעיקר מכוח תקיפותו הרבה בדרך הפסיקה הבלתי מתפשרת שלו,

שבכמה עשורי שנים, שינתה את פני יהדות המזרח באופן קיצוני.

אמנם קמו מתי מעט שחלקו על דרכו של הרב עובדיה ודרך פסיקתו

אולם הם לא היו משמעותיים עד כדי ערעור מעמדו המיוחד בראש כמנהיג בלתי מעורר של שבט זה.

לאחר הסתלקותו של הרב עובדיה התחדדו הגוונים השונים של זרמים בתוך השבט הנ”ל,

אולם החידודים אינם באשר לגופי ויסודי התורה המוסכמים על כולם ברוב המקרים, אלא בענייני שררה וממון.

שבט זה נבנה בעת הזו ודרכו עוצבה רק ע”י הרב עובדיה ופסיקתו.

אמנם יש בתוך שבט זה זרם של תלמידי חכמים שלא קיבל את שינויי פסיקתו של הרב עובדיה מחכמי המזרח שקדמו לו ,

וכן זרם של תלמידי חכמים החולקים על ממשיכי דרכו הפוליטית של הרב עובדיה,

אולם מעטים הם ובטלים בשבט הכולל.

שבט הספרדים כולל בתוכו כמה זרמים עקריים:

זרם יוצאי צפון אפריקה – מרוקו, טוניס, לוב, אלג’יר.

זרם הבבלים מעירק, כורדים, פרסים, בוכרים, אפגנים.

זרם של יוצאי הבלקן יוונים, טורקים, בולגרים.

זרם יוצאי סוריה וצפון ארץ ישראל, חאלבים שמפוזרים בכל רחבי תבל בעיקר ביבשת אמריקה.

זרם של יהודי ארץ ישראל שורשיים חלקם משפחות שלא גלו מהארץ, חלקם יושבים בארץ דורות רבים בעיקר בגליל ובירושלים.

כאמור הרב עובדיה שהנהיג עצמו על כל קהילות יוצאי המזרח שקיבלו הנהגתו ע”י רוב חכמיהם

שינה מנהגים רבים שהיו נהוגים בארצות התפוצה ויצר זרם פחות או יותר אחיד מרוב כל הזרמים.

לאחר פטירת הרב עובדיה ע”ה הובלטו מס’ חכמים על פני חבריהם כממשיכי ומשפיעי הפסיקה אחרי הרב,

אולם אין מי שבכוחו לקחת המושכות ולהנהיג שבט זה כממשיך דרכו של הרב עובדיה,

וסימני קריסת הנהגה ופירוד בין פלגים כבר קיימים בשבט זה.

שבט זה גם הוא נוח מאד להובלה ומקבל על עצמו הנהגה של כל מי שמצליח לכפוף תחתיו את רבניו.

 

ו. שבט התימנים – זהו אמנם שבט בפני עצמו אלא ששבט זה כאשר הוא חי רק עם בני שבטו

מפולג הוא מריבוי הזרמים והפלגים שבו, לכן לרוב, פרטים משבט זה נמצאים משוייכים

לשבטים האחרים הן כאשר הם חרדים שומרי תורה אצל האשכנזים והן אצל הספרדים

והן כאשר מדובר בפרטים שזנחו חיי תורת אבותם, והם מצויים הן בשבט המזרוחניקים

או בשבט החילונים על התפלגתם לזרמים השונים.

שבט זה נקנה בקלות עם נאמנות ללא סייג לכל המרבה במחיר, בהתפלגות הזרמים השונים.

חוץ מפרטים בודדים מבין תלמידי החכמים שבו, שדבקו בדרכי התורה.

 

ז. שבט בעלי התשובה , מקור התקווה של בני ישראל בעת הזו,

הלהבה המתלהבת מליבוי הגחלת העמומה שנאחזה בטרשי ארץ ישראל

שנותרה עזובה בצאת בני ישראל לגלות לאחר החורבן,

ע”י ראשוני החסידים שהגיעו חזרה לארץ הקודש להתחבר עם אותה דלת העם

שנותרה בארץ ולא גלתה מעולם והפכה לאש קודש

כאשר הגיעו אודים מוצלים מאש השמד שיקדה בעולם

לפני קום מדינת ישראל.

מתוך ריקבון וכנגד כל הסיכויים ולמרות כל הניסיונות לדכא את היהדות

על ידי הציונים שקיבלו את הנהגת עם הקודש עם קום המדינה

ועשו הכל כדי להשמיד כל סימן של יהדות

מסמלי המדינה שקמה, גזזו פאות, הכניסו את ה”חרדים” לגטאות,

יסדו מוסדות שמגמתם המוצהרת היא סילוק הדת מהפרהסיה

הקימו עלה תאנה בדמות “רבנות” שנושאי תפקידיה מקבלי שלמוני שוחד כדי להתאים פסיקתם

למגמת סילוף האמת ע”י שימוש באמת עצמה, וכו’ וכו’….

כנגד כל אלו צמחה מתוך כלום כאותה סלמדרה הנבראת מתוך האש,

כאותו עוף החול המחדש עצמו – תנועת התשובה.

על שבט זה, שניסו רבים לנכס לעצמם את התואר “גדול המחזירים בתשובה

ועי”כ להתברג להנהגת שבט זה ולא עלתה בידם הואיל ובאמת לא קיימת הנהגה לשבט ענק זה,

מכיון שבעלי התשובה מתפלגים כל אחד לפני השתייכותו השבטית

בין שבט החרדים האשכנזים לבין שבט החרדים הספרדים,

ודרך התפלגותם בתוך הזרמים בשבטים אלו כפי שתארתי לעיל.

מיעוט משבט בעלי התשובה [בדרך כלל המבוגרים והוותיקים שחוו חיי קהילה בין שבטי החרדים]

חי כבודדים המשמרים חיי תורה ומצוות בצמוד אבל לא בתוך קהילות שבטי החרדים הקיימים.

אמרתי ששבט זה הוא תקוותם של בני ישראל בעת הזו,

הואיל ושבט זה יכול לצאת ולבא בכל שאר השבטים

ויש לו יצוג בין כולם הן ע”י ניסיונו שלו והן ע”י בני המשפחות של הפרטים בשבט זה

הכלולים מכל קשת הגוונים של השבטים המתוארים  כאן,

לכן הוא יכול להוות גשר בין כל חלקי החברה.

 

ח. שבט המתבוללים המפוזר על פני תבל מחולק גם הוא לפי חלוקת השבטים לעיל,

אלא שעל שבט זה נימנים גם כאלה שלקחו עצמם אל מחוץ לגבולות היהדות האוטנתית 

בהמציאם סוג של יהדות לשיטתם שמרחפת כלווין בצמוד לגרעין היהדות בניכר.

זרם הרפורמים והקונסרווטיבים אע”פ שיש בו פרטים שנולדו לאמהות יהודיות הרי שכולם

ללא יוצא מן הכלל נחשבים מומרים וחלקם משומדים שנישאו לגויים.

שבט השלטון השולט במדינת ישראל עושה מאמצים כבירים להכשיר זרמים אלו ולהחשיבם

כחלק אינטגרלי מבני ישראל, ומסייעים בידם רבנים משבט המזרוחניקים ששוקדים ימים ולילות

למצוא דרכים ל”גייר” מאות אלפי גויים ולהכניסם לחיק היהדות.

שבט זה מממן רבים מפעולות הכת השלטת ובעצם משמש מנוף לשבט החילונים האפיקורוסים.

שבט זה ידוע כבעל השפעה גדולה מאד על אומות העולם.

מתוך שבט זה יצאו בדורות האחרונים מהגדולים שבשונאי ישראל הפועלים להשמדת היהדות.

שבט זה כולל בנוסף לאלו שפרשו לגמרי מהיהדות את כל סוגי בני ישראל המצויים בניכר

בארצות הגויים מבחירה, ומורכב בחלקו ממספר גדול של פרטים שנולדו בארץ ישראל

ועזבו אותה לטובת חיים בין אומות העולם מכל מיני סיבות.

יש בשבט זה כאלה שזהותם היהודית התחזקה בניכר

והם מקיימים חיי תורה ומצוות בגולה, אולם אינם יכולים

להתחמק מחלחול של דרכי הגויים לתוך ביתם לחינוך ילדיהם

ולהשפעה על דעותיהם והשקפתם

לכן כולם נקראים מתבוללים

גם אלו אשר כביכול נמצאים שם תוך שמירה על חיי תורה ומצוות,

הואיל ותולדותיהם חשופים לחוקות הגויים ודרכי הנהגותיהם.

כל מי שנמצא מחוץ לארץ ישראל בעת הזו נמנה על שבט זה.

 

ט. שבט האתיופים – הוא שבט שנוצר לכתחילה בשל רצון הכת השלטת

לשנות את המאזן הדמוגרפי בארץ ישראל, ולתעל זאת לתועלתם במגמה הברורה

להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. לשם כך השתמשו ברב עובדיה יוסף ע”ה

שלקח על כתפיו את ‘עבודתו’ כביכול של משיח צדקנו זיע”א

בזיהוי השבטים האבודים והעז לפסוק ששבטי אפריקנים אלו שייכים לבני ישראל,

החרו החזיקו עמו מעט תלמידי חכמים שסרו למשמעתו, ושאר תלמידי החכמים בדור

מילאו פיהם מים כמו שעשו בכל ענייני פסיקותיו של הרב עובדיה, אלו השנויות במחלוקת

כגון אלו שביטל עמם מנהגי עדות שונות.

על פי הידוע לכותב שורות אלו, שבט זה מעולם לא היה שייך לבני ישראל המקוריים
אולם מעת שרבים ממנו התגיירו וקיבלו על עצמם את היהדות, הרי הם יהודים לכל דבר ועניין.
מאכזב וכואב לראות שרוב רובה של קהילה שקטה של בני אדם עדינים שלווים, נוחים ונאמנים
הפכו ל”ישראלים” לכל דבר ועניין בדמות ה”ישראלי” אותה הנחילו כאן תופסי השילטון מקדמת דנא.

את המאמר הזה התחלתי לכתוב ביום העצמאות התשע”ה [2015]
אולם עם התארכותו חשבתי לבנות ממנו ספר.
הואיל וטרדות רבות עדו עלי בעת הזו, הפסקתי את הכתיבה, מתוך תקווה להמשיך בעתיד.
המאמר כשלעצמו לא תם הואיל ויש עדיין כמה קבוצות וזרמים שלא התייחסתי אליהם
כמו השבטים הלא יהודים המצויים על אדמת ישראל, וכד’…

אולם יש בו לתת כיוון מחשבה על בני ישראל בעת הזו בהיטל על.
כפי שאמרתי אני מקווה שאוכל בעתיד הקרוב
להמשיך לכתוב את שאר חלקי הספר כפי שעלה במחשבתי.


אין לצטט או להעתיק מאמר זה ללא ציון קרדיט והפניה ללינק המקורי.

תודה על תשומת לבכם.
אשמח לשמוע תגובות והארות.

מרדכי אלוף.

כתיבת תגובה